2013. április 26., péntek

1. bejegyzés - rég nem voltam már :|

Sziasztok kedves látogatóim! :) Már régen voltam\ voltunk itt :|. Viszont, most hoztam pár érdekességet, tessék elolvasni! :)
Csoki : (Csoki nevében)
Meleg van délutánonként. Amikor a gazdám hazaér abból a szörnyűséges iskolából, akkor köszön nekünk, mindketten kapunk egy puszit. Csinál valamit benn 1 órán át, valami tanulás féleséget, aztán dilisen kiszalad és leönt minket egy vödör langyos vízzel. Igaz, hogy nem kellemes a víz, de elveszi a melegségérzetem. Délután egész nap szaladgálunk, játszunk, és miegymás. Nagyon szeretem a délutánokat. U.i. : holnap meglátogassuk a gazdim nagyijának kutyáját is.

Mackó : (Mackó nevében) 
Az életem nem könnyű, mert utálom a vizet. Az az egyetlen dolog, amit nem bír a lelkem.. Mégis eltűröm, hogy lelocsolnak, de nehezen. Igaz, hogy nem lesz melegem, de UTÁLOM A VIZET! Na, mindegy .. erről ennyit. Az éjszakáról mesélek inkább. Mindig éjszaka kiengednek a boxomból .. Kinn vagyok -> bekattyanok -> ugatok .. Én ilyen vagyok ..

Hát igen .. Ilyenek a kutyáim, de szeretem ám őket.  <3.

hoztam egy blogot, mely az enyém .. Nézzetek bele, mert érdekes. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése